keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

sytytin lampun

olot voinnit vaiheet... sytytin lampun tietokoneen vierelle, että paremmin näen nämä näppäimet, kaikki on valmista, ilmaa ikkunasta, join juuri kaksi mukillista mustaa kahvia, olla olemassa, kertoa kaikki, elää kaikki, istua aloillaan kirjoittamassa kaikki, kaikki kaikkineen, tilaa toimia, sanoja sanojen kanssa, elän, koen, toimin, vuode vielä sijaamatta, lämmintä päivää, omat olot, vuorossa pannullinen teetä, miten nyt menee, miten minulla kaikki, eheä elämä, ihminen itsekseen, olla vaan, iloa kirjoittamisesta, elämäntapaa, aktiivisuutta, aurinkoista päivää, todellisuutta, tapahtuu kaikki, sana sanalta etenen, miksi tämä kaikki vaiva, minulla ei ole ketään, miksi sitten päivästä päivään kirjoittelen, mitä haluan tällä todistaa, mitä tällä kaikella haluan kertoa, elän omaa elämääni, olen täällä vain vieraana, hahmoton itseni, kohtaan itseni, ilmaisen itseäni, mitä siitä sitten tulee, miten itsetuntemus edistää onnellisuuttani, kuinka paljon vaaditaan, kuinka paljon tarvitaan, kuinka kaikki hoituu, miten reagoin kunkin päivän haasteisiin, miten toimin elämässäni, mitä mielenkiinnon kohteita minulla on tänään, kuinka paljon saan aikaiseksi, mitä tänään tapahtuu, lämmintä on, istun koneen ääressä, nousen tuoliltani, tiskipöydältä hain mukillisen teetä, mitä minun on nyt valittava, lähdenkö kirjan kanssa rantaan tai puistoon istumaan, lokin huuto kuului ulkoa, mitä minun piti nyt kirjoittaa, kuinka paljon keskityn nyt tässä kirjoittamiseen, juon mukista teetä, kerron itseni, kehitän itseäni, uudistan itseäni, muokkaan mieltäni, keskityn oleelliseen, olen elossa, hengitän, hengitän sisään, hengitän ulos, hengitän tietoisesti, sanoja ei tarvita, elämä on eheää, elämä on kaunista, kaikki tapahtuu, tällä tavalla elämäni etenee täällä, kaikki on hyvin niin kuin aina, tiedän mitä tehdä, tee maistuu, nyt selkä suoraksi ja kirjoitan lauseeni loppuun, siinä olet, vapaa ja huoleton mies

Ei kommentteja: